3.9 C
Brno
Středa, 27 října, 2021

Jak si do života „přičarovat“ více klidu a radosti? Zvládne to každý

Není v tom žádná magie. Nepotřebujete kupovat žádné přípravky ani cestovat na ozdravný ajurvédský pobyt. Vše, co potřebujete už máte. Stačí si osvojit pár technik, které však zvládnete zrealizovat prakticky kdekoliv. I doma v kuchyni. Svět s nimi bude hned krásnějším místem.

MaM 01.05.2021 10:00 návštěva rodičů, partnerství, štěstí, láska Foto: Shutterstock
Každý den je důvod k radosti.
Vychutnávejte si přítomnost

V stálém spěchu za něčím zapomínáme vnímat krásu přítomného okamžiku. Trenérka jógy a meditace Crystal Hoshaw řadí nastartovat den tak, že se budete soustředit jen na jednu věc. „Vypněte rádio, telefon dejte stranou. Vychutnejte si každé sousto snídaně. I oblékání, cestu do práce. Zkuste se plně soustředit na to, co děláte. „Díky tomu objevíte kouzlo iv běžných věcech, které jste dosud nepostřehli. Navíc vaše mysl bude klidnější. Nebude neustále podléhat změnám podnětů a vy tak ráno začnete s lepší náladou.

Soustřeďte se 10 minut na dech

Vyhradit si 10 minut na zlepšení nálady skutečně není mnoho, a určitě se to vyplatí. „Začněte zhluboka dýchat a Soustřeďujte se jen na to, jak vašim nosem proudí vzduch. Dýchejte plynule, hluboko alespoň 10 minut, „radí Crystal Hoshaw. Díky tomu najdete uvolnění na počkání, které je základem klidu a dobré nálady. Nemluvě o zdravotních benefitech, které takové dýchání přináší. Ať už v podobě snížení stresových hormonů nebo aktivace žláz s vnitřní sekrecí.

meditace
ČTĚTE AJ
Ranní rituál, který vám změní život k lepšímu. Trvá 5 minut a káva to není
Aplikujte techniku ​​start a stop

Tuto techniku ​​využívejte na co nejvíce činností. Stanovte si jejich časový začátek a stejně i konec. Ve vyhrazeném čase se skutečně nevěnujte ničemu jinému. Vytvoříte tak pro svou mysl systematické bloky, během kterých se dokáže soustředit. Bloky by neměly být dlouhé. Stačí 20 minut a následně dát mysli 5 minut intenzivní přestávky. Takto dokážete udělat více, budete šťastnější a jen tak vás něco nerozhází.

Zlepšete si kondici

Fyzická zdatnost výborně ovlivňuje i pocit klidu a radosti. Čím lepší budete mít kondici, tím méně na vás bude ovlivňovat stres z okolí. Proto pokud můžete, udělejte každý den něco pro zlepšení své kondice. Odrazí se to na vašem šťastnějším životě.

Potěšte se

Každý den je důvod k radosti. Crystal Hoshaw proto radí najít si každý den věc, na kterou se budete těšit. Může to být něco hmotné, ale i nehmotné. Například běh v parku, setkání s přítelkyní, dobrá kniha. Něco, co vám naplní den dětskou radostí. Budete tak žít mnohem spokojenější.

- Komerční sdělení-magazín

Mohlo by vás zajímat

- Komerční sdělení-magazín
- Komerční sdělení-PR články
- Komerční sdělení-magazín

Doporučené články z rubriky

- Komerční sdělení-aktuality